Požadovaný text nenalezen. Obecná diskuze - Profily plastových oken -
Plastová okna do vašeho bytu a domu
zkušenosti, profily, firmy, cena, provedení

Doporučujeme

Úprava materiálu hračkou! Vibrační bruska se slevou, příslušenstvím a zárukou na Rucni-naradi.cz

Čtvrtecka.cz - odborník na malování a stěhování v Praze a okolí

Nábytek a kuchyňské linky pro dokonalé bydlení

Pořiďte si kvalitní venkovní žaluzie pro vaše okna.

Cenové kalkulace kuchyní a 3D návrhy kuchyní na míru ZDARMA - Stylishrooms.cz.

 

Obecná diskuze

Příspěvek do diskuze
:
:
:
Všechny položky jou povinné

Marek  (23.7.2020 14:31)

V dnešní době je potřeba si před výběrem firmy nejdřív všechno pořádně prozkoumat. A to platí skoro u všech firem, ne jenom na okna. Teď to chce být obezřetný a mít v hlavě aby firma měla nějaké vyhlídky i do budoucna, aby se nestalo že okna objednáte a firmu do té doby než je doveze zanikne. Teď se podobná záležitost stala rodičům s firmou co jim měla udělat nábytek na míru, zálohu naštěstí vrátili, ale u jiných firem to tak dopadnout nemusí.

Adam Žák - Ryzí okna  (3.2.2020 10:41)

Dobrý den pane Hartle, Vaše ztráta hodinek nás velmi mrzí. Pracovníci, kteří u Vás byli, pracují u naší společnosti dlouhá léta a za celou dobu se nikdy nic neztratilo. Byli jsme rádi, že toto prošetřila i policie, taktéž s kladným závěrem ve vztahu k našim pracovníkům. Přeji at Vám nová okna slouží mnoho let, a věřím, že se pohřešované hodinky brzy najdou. S pozdravem a přáním poklidného dne,

Adam Žák
jednatel společnosti
RYZÍ DOMOV
tel.: 212 241 414
e-mail: adam.zak@ryzi-okna.cz

Hartl  (2.2.2020 21:10)

Dobrý den,

Firma Ryzí okna nám realizovala výměnu oken v celém domě (od sklepa po půdu, celkem 20 oken). Už od začátku jsme byly velmi spokojení s jednáním. Paní Fillová, která zpracovala nejednu předběžnou cenovou kalkulaci byla vždy velmi ochotná. Předběžná kalkulace byla do 48 hod. doručena a v porovnání s finální cenou velmi blízká.

Samotná realizace byla náročná, jelikož se jednalo o celý dům. Instalace oken (vč. demontáže starých a začištění) byla hotová za necelé 4 dny.

Naprosté spokojenosti s firmou Ryzí okna brání jen fakt, kdy jeden z pracovníků odcizil hodinky, které byly po celou dobu práce uloženy ve stolu překrytém plachtou. Ihned po zjištění krádeže jsme kontaktovali firmu, ale ta vše popřela s tím, že za své pracovníky ručí.

Policie bohužel případ odložila, jelikož se jí nepodařilo zkontaktovat všechny zahraniční zaměstnance, které se na realizaci oken podíleli.

Tímto upozorňuji na rizikové chování zaměstnanců této firmy.

S pozdravem,
Hartl

V. Malec  (28.1.2020 23:09)

Dobrý den,
máte někdo zkušenosti z firmou PFT(Liberec), a pak jejich okny ZENIT 76 MD (zdá se to být stejné jako TROCAL 76 MD)?
Děkuji.
V. Malec

Adam Žák - Ryzí okna  (11.11.2019 12:45)

Dobrý den pane webiky, na Vaši negativní a velmi urážlivou recenzi na adresu našich pracovníků jsme narazili již i na jiném portálu, kde jsme požadovali informaci o čísle Vaší zakázky, kontaktních údajích a místě realizace, kde jsme se však nedočkali žádné odpovědi. Pouze jste se na fóru zaregistroval, napsal negativní recenzi a dále nekomunikoval. Vidím, že na tomto portálu jste se též jen zaregistroval, napsal negativní recenzi a od té doby žádná aktivita. Zkusím se Vás zeptat tedy i zde, můžete nám prosím sdělit číslo Vaší smlouvy a kontaktní údaje? Rádi bychom celou situaci prověřili, zda-li se jedná o reálnou zakázku a pokud ano, a bylo z naší strany skutečně něco v nepořádku, rád osobně tuto situaci napravím.

Adam Žák
jednatel společnosti
RYZÍ DOMOV
tel.: 212 241 414
e-mail: adam.zak@ryzi-okna.cz

Webiky  (7.10.2019 9:59)

Firma Ryzí-Okna nedodržuje termíny, velmi špatně komunikuje (je nutné stále něco uhánět, komunikace probíhá přesně do toho momentu, dokud si neobjednáte a pak už nic), montáže dělají lidé, kteří vypadají, jak když vypadli z hospody = nejsou schopni namontovat okna rovně. Této firmě se vyhněte obloukem.

Jáchym  (24.5.2018 13:40)

Paráda tak je rozhodnuto,jdeme do nich taky

Magda  (20.5.2018 21:31)

Jojo, ani mušku nemáme doma od té doby co máme rolety se sítěma:)

Jáchym  (10.5.2018 21:06)

Aha no je pravda že nežádoucí hmyz nám létá do domu neustále.. a plní tedy svoji fuknci jo?

Magda  (6.5.2018 21:20)

Mám ty s těmi sítěmi a nemůžu si je vynachválit:)

Jáchym  (2.5.2018 8:54)

Magdo které rolety jste zvolila konkrétně? A myslíte že jsou lepší než ty žaluzie?

Magda  (30.4.2018 23:14)

Jáchyme..mám od této firmy rolety venkovní, firmu mohu vřele doporučit domluva snimi na jedničku

V okno  (3.4.2018 9:59)

Dobrý den,

dovolte mi krátké doplnění k dotazu ohledně kvality oken z recyklátu.

V dnešní době už se kvalitativní rozdíly mezi okny z recyklátu a z čisté látky smazávají, nebo jsou dokonce na stejné kvalitativní úrovni. Pokud zvolíte kvalitního a spolehlivého dodavatele nemusíte mít z oken z recyklátu strach.

S pozdravem

Technické oddělení firmy Vokno


V okno  (3.4.2018 9:43)

Dovolte mi reagovat na Váš dotaz paní Kopřivová.

V dnešní době určitě řešit „úsporu peněz“. Dobrým rozhodnutím je určitě trojsklo, větší stavební hloubka rámu, hlubší zasklívací drážka, uzavřené výztuhy… Více informací jak vybrat plastová okna naleznete na www.vokno.cz v sekci "Pro zákazníky"

S pozdravem

Technické oddělení firmy V okno

Jáchym  (1.4.2018 15:15)

Máte zkušenost s firmou Kružík? Máme nově postaveno a tak už jen doděláváme drobnosti... od této firmy bychom rádi žaluzie nebo rolety

Nikola  (29.3.2018 12:54)

90 % oken u nás nejsou česká. I české výroby kupují část výrobků v Polsku či jinde. Rozdíl je jen ten, kdo z nich vám to přizná a kdo ne.
V našem bytovém družstvu dodávala okna ARTOKNA s.r.o. a i když je to teprve pár měsíců od montáže, nemáme problém. Dokonce máme pevné termíny servisů a první klapl více než perfektně. mohu doporučit.

Radka  (22.11.2017 20:19)

Za mě je jedna z nejdůležitější vlastností jejich tepelná izolace. Když jsme okna měnili poprvé my, tak jsme se dost spálili. Neuváženě jsme zvolili nejlevnější nabídku a okna netěsnila, nedoléhala. Reklamovali jsme to, ale bohužel, prý se jednalo o vadu naším špatným používáním. Museli jsme tedy okna měnit znova, takže samzřejmě nás to stálo víc, než kdybychom rovnou zvolili seriózní firmu a dražší nabídkou. Tímto děkuji a zároveň doporučuji firmu Svět oken, která nám okna měnila po té a do dneška jsme neměli jediný problém...

J. Urbanovský  (27.10.2017 10:44)

Dobrý den paní Věro, rád bych upozornil že recyklát není čistá látka, vždy se v ní budou vyskytovat různé nečistoty, a celkově o jeho vlastnostech pochybuji, protože nedrží tak dobře jako prvoplast. Hlavní problém který je, že někteří překupníci na trhu vám mohou zamlčovat z čeho jsou okna vyrobena, protože pokud koupíte okna z recyklátu, měly by být levnější než z prvoplastu, stejné je to u profilů oken, který byste měla požadovat aby byl třídy A, který je nejtlustší a také mohou zamlčovat kdo okna vyrobil, proto vždy chtějte znát původ oken.

Věra  (16.10.2017 12:47)

Dobrý den,
nerozumím, proč jsou okna z recyklátu v ČR špatná. Podle tabulek mají lepší tepelné vlastnosti a jsou tedy asi i ekologičtější než prvoplastová, takže 2 plusy. Ti co používají recyklát to zamlčují a ti co ho nepoužívají pomlouvají. Ale připadá mi to jako nesmysl. Proč nevyužívat recyklát, když je kvalitnější a pokud mám správné informace, tak to recyklované jádro je pouze z odřezků profilů z výroby, co by jinak šly na skládku? Máte někdo nějaké rozumné vysvětlení? Děkuji

Radek  (13.9.2017 11:17)

My jsme koupili plastová okna, měli jsme s nimi už zkušenost když jsme bydleli v podnájmu v Praze, teď jsme se přestěhovali konečně do svého, a koupili právě ta plastová okna, jen v jiné barvě než bílé, aby nám to pasovalo k fasádě domu, a jsme s nimi spokojený, jelikož jsme je brali i od stejné firmy jako byli v podnájmu, myslím že nás nijak nepřekvapí.

Petr  (9.9.2017 14:09)

dobrý den
chtěl jsem si koupit na prodejně OKNA MACEK vrata do garáže rodin domku.
Na prodejně nic nebyl problém, všechno umíme, zajistíme ,uděláme.Přijel technik na zaměření a při vysvětlování elektr ovladacích prvků mne mimo jiné upozornil ,že oni mi vrata k elektřině nepřipojí neboť nemají elektrikáře!! na dotaz jak tedy budou fungovat ,tak odpověd : zajistěte si elektrikáře a ten váme je připojí k síti i k ovladači na zdi. Když jsem namítl že pokud by něco neprovedl správně mi bylo odpovězeno že on je elektrikář a za jeho práci oni neručí. tedy ani záruka ne elektrickou výbavu vrat by neplatila, jsem se zeptal. ne neplatila odpověd technika.....
TAK TAK TEDY NE !!! Koupit si výrobek a nezapojit jej a neuvézt do provozu tak to takovou firmu nechci.
To mne velmi zklamalo, měl jsem na tuto firmu další přání a zakázku ale asi bych si musel zajistit třeba další věci bez jejich záruky. TAKOVÁ ZKUŠENOST s firmou MACEK OKNA

Jarka  (4.9.2017 21:56)

Chtěla bych si dát uděla okna do rodinného domu, máme tvrdou fasádu nechtěla bych jí zničit jak se mi stalo při nasazeni nových vchodových dveří bydlím v okolí Hoice v Čechách ALE KDYŽ ČTU PŘÍSPĚVKY MÁM Z TOHO HRŮZU A KDYŽ SE ZEPTÁM ZNÁMÍCH NEMAJÍ DOBRÉ ZKUŠENOSTI. Děkuji

Luky  (29.8.2017 12:44)

No podle mě si hlavně zjistěte jaká mají okna schopnosti, aby zvukově i tepelně izolovali, to je podle mě taky dost důležitá věc, ale to kování na tom bude mít asi podíl, já se u vekry ptal hlavně na ty schopnosti. Ale fakt vám asi nejvíc pomůže obejít ty prodejny no, nebo se zeptat známých třeba jakou maj zkušenost…

Šárka Kopřivová  (13.7.2017 19:24)

Dobrý den, na co se zaměřit při výběru oken? Krom rozměrů, samozřejmě. Jaké vlastnosti by okna měla mít?

Eman  (21.11.2016 10:27)

Pokud chcete kvalitní okna tak vybírejte hlavou. Volte vždycky přímo výrobce z Vašeho regionu, který má letitou tradici. Je strašně moc firem - překupníků - kteří si otevřou kancelář, nalákají lidi cenou a pak když je potřeba řešit za nějakou dobu třeba servis nebo reklamaci zjistíte že firma už neexistuje.Navíc regionální výrobce Vám na servis nebo reklamaci bude reagovat daleko pružněji než firma která má výrobu někde na druhém konci republiky. Takže přemýšlejte a nevybírejte pouze podle ceny. I Ta nejlevnější nabídka může být ve finále ta nejdražší!!!!

Tomáš  (21.11.2016 10:19)

Od firmy V okno mám okna na velkém domě a vše bez jakýchkoliv problémů. Od zaměření počínaje přes montáž a zednické zapravení. Prostě vše ok. Super přístup jejich zlínské kanceláře. A navíc jsem okna po zimě potřeboval seřídit, tak jsem zavolal a domluvil termín seřízení. Pán co přijel tak byl velice ochotný, vše seřídil, ukázal co kde a jak se seřizuje. Za mě určitě doporučuji

David  (30.7.2016 23:06)

Dobrý den má někdo zkušenosti z se společností DRUTEX OKNA - Třinec - okna přes internet
Prosím poraďte uvažuji koupi oken od této společnosti.

mon  (23.6.2016 7:06)

Dobrý den!

Je tu někdo, kdo má zkušenosti s plast. okny Sulko nebo PVO Protivanov?

Jarda  (26.1.2016 11:17)

Zdravim,

mam dotaz predevsim na lidi z okoli Zlinska. Ma nekdo zkusenosti z firmou Vonko s.r.o.? Mam je v uzsim vyberu jeste spolu s firmou Vekra a porad nevim komu dat prednost. Chtel bych vymenit okna na velkem trigeneracnim doem, tak hledam hlavne spolehlivou firmu se solidnim jednanim.

Dekuji za pripadne odpovedi.

Milda  (28.12.2015 23:26)

Před lety jsem jednu stavbu nechal osadit plastovými okny od Stavony Libchavy.Spokojenost.Vloni se mi jedny vchodové bezpečnostní dveře zablokovaly z důvodu zámku, Tři dny obyvatelé čekaly na opravu, nemohli se psem vyjít z bytu od čtvrtka do soboty, servis byl "odejetý".Teď v listopadu po jedné příhodě jsem nechal zámek technikem Stavony zkontrolavat, prý vše OK.Nyní závada, do Stavony se není možno na jakýkoli kontakt dovolat, prý dovolená až do 4.1.2016.Takže příštím rokem do další stavby plastová okna jen od výrobce, který drží servis a ne, aby se muselo lézt z patra a do patra oknem.

Hanka  (30.9.2015 15:09)

Pane D - v posledním příspěvku píšete, že z materiálů oken byste volil dřevo. Mohu se zeptat na Vaše zkušenosti s hlinikovými okny? Jsou značně dražší a věřím, že mají i lepší vlastnosti než plast. Zajímá mě, zda se ta cena opravdu kvalitativně vyplatí? Bydlím v domě na okraji města, jsme na větrné straně a v článku : http://www.svet-oken.cz/cz/hlinikova-okna/proc-zvolit-hlinikova-okna.html píší, že mají horší tepelně izolační vlastnosti, než například plastová okna. Máte s tím zkušenosti? O jak moc horší? Je to zanedbatelný rozdíl, když nebydlím někde "na samotě"? Děkuji

Tereza  (9.8.2015 19:39)

Míšo, já mám okna od Ryzích oken a to včetně střešních oken a jsem spokojená. Ale myslím že ta desetinka tam neudělá asi žádný rozdíl. Ale Ryzí okna bych vám doporučila a kdybyste měla zájem tak mám domek v Chrlicích u Brna, tak se můžete přijet podívat.

Urbanovský  (23.6.2015 23:52)

Dobrý den Míšo, popisujete malé odchylky v Ug, takže stačí jednou vyvěrat navíc a úspora je ta tam, směrodatná není ani značka, raději hledejte kvalitu. A pokud chcete kvalitu, tak požadujte plastový profil třídy "A", který je vyroben z prvoplatu, ten má lepší vlastnosti a lépe drží ve svárech. Chtějte také znát původ plastových oken, protože na trhu je mnoho překupníků, které kvalita nezajímá jen se budou snažit prodat. A hlavně, aby jste předešla oklamání, tak požadujte, aby tyto parametry byly zapsány v kupní smlouvě.

Míša  (6.6.2015 23:49)

Dobrý den, rozhodujeme se mezi okny Vekra a Ryzí Okna. Obojí v trojskle, obě firmy berou profil Salamander. Vekra má Ug=0,5 a Ryzí Okna Ug=0,6. Okna jdou do rekonstruovaného domu z 80tých let. Půjde poznat pokud vezmu vekru nebo ten rozdíl v propustnosti ani nepoznám a mám ty peníze ušetřit na něco jiného? Pro ryzí okna hraje ještě plus, že mi dodají o střešní okna, kdežto Vekra ne.
Děkuji

Jana  (17.5.2015 10:47)

Dobrý den, my máme od firmy Okna Macek okna pátý rok. Teď řešíme výměnu oken v domě rodičů a po pátrání a porovnávání firem jsme se opět rozhodli pro Macka.


Pro Alenu  (15.5.2015 20:13)

Okna macek jsou kvalitní jako polská posypová sůl!!!!

Lukáš Hosták  (15.5.2015 18:41)

Už něco málo přes půl roku máme okna od firmy Ryzí okna a vše ok, záruku nám dali 10 let. Můžu doporučit.

Alena  (14.5.2015 13:11)

Dobrý den,
my máme od Okna Macek okna a jsme spokojeni. Bylo nám řečeno, že jsou sice vyrobená v Polsku, ale v jejich výrobní hale z německých profilů a taky, že splňují všechny české normy.

Lucka  (14.5.2015 13:02)

Dobrý den, chci se zeptat, jak je to s okny od firmy Okna Macek. Slyšela jsem, že jsou to polská okna. Je to tak?

Pan D  (4.5.2015 22:56)

Dobrý den,

zabývám se výrobou a montáží oken přibližně 5 let a firma, ve které pracuji asi od roku 1990. Plastová okna jsou levná a bezúdržbová, nicméně co se týče výdrže, nikdo vám nic negarantuje na dobu delší 10 let. Když jsem chtěl vědět od výrobců plastových profilů, jak dlouho vydrží, každý říkal, že neví, jediný Gealan garantoval až 40 let při údržbě v podobě tekutých impregnací nebo něčeho podobného. Co demontujeme nebo seřizujeme plastová okna, tak po 14 letech už jsou vidět praskliny, výztuha je rezavá na prach a to jsou okna od předních českých výrobců, žádný Polák.

Já osobně bych si plastová okna nepořídil, maximálně vchodové dveře, protože dřevo je náchylnější.

Pokud chcete dřevo, tak zvolte smrk, minimálně 3 vrství napojovaný hranol kvality A, jiné dřeviny jsou zbytečně drahé a barva nevydrží o nic déle. Nejdůležitější je zvolit správnou barvu, nechal bych si doporučit výrobcem a hlavní. ZVOLIT SPRÁVNÉHO DODAVATELE A VIDĚT JEHO PRÁCI.

Lenka  (24.4.2015 21:58)

Ahoj, já si vybrala firmu Ryzí okna a.s. a musím je pochválit. Z firmy k nám přijeli, po změření oken nám udělali nabídku, mezitím nám dopodrobna vysvětlili jaká mají jejich okna vlastnosti, například jak tady často píšete, tak že jsou z prvoplastu apod. Líbil se mi jejich přístup, s komunikací taky nebyl problém. Samozřejmě člověk vždycky trochu trne z představy, jak zaplatí zálohu a okna nikdy neuvidí, ale to se naštěstí nestalo. Necelý měsíc a okna byla tam kde mají být. Žádná závada se neobjevila, tak snad to tak zůstane.

Urbanovský  (17.4.2015 19:53)

Pokud chcete kvalitní okna, tak neopomínejte plastové profily:

Doporučuji plastový profil třídy "A", který je nejtlustší a obsahuje tak více plastového materiálu, což má pozitivní vliv na kvalitu.

Chtějte, aby byl profil z prvoplastu, protože ten mnohem lépe drží ve svárech.

Chtějte znát výrobce oken, protože na trhu je hodně překupníků, kteří s Vámi uzavřou objednávku a teprve poté zajišťují zakázku. V takovém případě jde kvalita stranou, protože je již objednáno, nehledě na to, že se může zakázka pěkně protáhnout.

Aby jste nebyli oklamáni, požadujte zápis těchto důležitých informací do kupní smlouvy, jedině tak budete v právu při případném sporu.

nikola  (10.4.2015 21:15)

Prominte, ale chodim ze Synem pana Lukeli a nelibi se mi vase sproste komentare!.Myslim si, ze o tom nemusi vedet cely internet! .A to, ze je Tomas spoluvinikem mejake vrazdy je nejaky kec zakernych lidi, ktery to neumi resit jinym zpusobem nez pomluvami tady na netu. A myslete si co chcete!. Kazdy ma avuj nazor.

adam  (27.2.2015 1:32)

Dobrý den,
rozhoduji se mezi firmou Okna Company- Petr Hůlka a H-M Znojmo. Máte s nimi prosím někdo zkušenost? Díky.

andrea  (25.2.2015 19:00)

Ahoj mám dotaz, všude čtu teď o firmě www.oknostyl.cz na internetu jak v diskuzích, tak jako reklamy. Mohly by jste mi někdo něco k té firmě říci?

tera  (23.2.2015 16:45)

ahoj právě jsme prošli rekonstrukcí domu a také výměny oken, samozřejmě je těžké si vybrat nějakou solidní společnost, ale my měli štěstí. Vybrali jsme si www.oknostyl.cz a s okny jsme spokojeny.

ulrikova  (20.2.2015 16:47)

Ahojky já se spíše přikláním k pozitivním zkušenostem s touto firmou. My s okny a s firmou oknostyl group s.r.o. neměli žádné závažné problémy a s cenou též ne, okna máme tedy plastová. Už je to třetí rok a žádné závady s okny nejsou i manžel je nad očekávání spokojený!

bárunka  (13.2.2015 11:08)

ahoj my jsme loni o prázdninách měnili okna u našich a opravdu to dá dost práce, než člověk sežene tu správnou a opravdu šikovnou firmu. Rodiče pokud vím byli u firmy oknostyl group s.r.o.

jendova  (27.1.2015 21:08)

ahoj také plánuji si vyměnit okna, ale mám známí co jí vychvalují a zde čtu že jste také spokojeni. Tak opravdu nevím...mohl by jste mi dát někdo kontakt? Děkuji

andy  (19.1.2015 20:25)

ahoj zrekonstruovali celý náš dům a ještě tomu něco chybí a to nová okna, něco mi ještě z úspor zbylo a právě jsme se dohodnuli, že bychom to do toho investovali, ať už máme všechno za sebou. Kde jste si nechávali měnit okna? Než začneme stěhovat a malovat!

Nina  (16.1.2015 12:07)

Ahoj, máte někdo srovnání oken se středovým těsněním a bez něho? Jak se to udržuje? Dá se to okno dobře umýt? Někde nabízí třetí středové těsnění v ceně, jinde se připlácí. Brali byste ho zas? Díky Nina

viktorie  (11.1.2015 14:52)

ahoj ráda bych se na něco zeptala, napsala jsem pár firmám e-mail na 9 okna, parapetů a žaluzií a nejlepší nabídku jsem dostala od firmy www.oknostyl.cz máte s ní někdo dobré zkušenosti?

bártiová  (1.1.2015 16:24)

ahojky ano také tuto firmu znám, máme s ní dlouholeté zkušenosti a jsem s ní více než spokojeni, doporučuji!

junkova  (30.12.2014 22:22)

Ahoj tak jak jsem už psala, konečně máme výměnu oken za sebou a to jsem moc ráda, jelikož to čekání bylo nekonečně, ale vyplatilo se!

katka  (30.12.2014 21:31)

Dobrý den, konečně jsem spokojená máme krásná okna, která nám i ostaní závidí, nejenom, že jsme je dostali do měsíc, ale i za velice slušnou cenu, lepší už to snad ani nemůže být!

karolka  (25.12.2014 13:53)

Ahoj taky jsme nedávno rekonstruovali byt a je to opravdová fuška, jelikož toho člověk musí tolik zařídit! Když už jsme měli domluvené řemeslníky a všechno připravené tak jsme ještě vymysleli výměnu oken! To jsem vůbec nečekala, že to bude tak těžké nějakou firmu vybrat, rozeslali jsem asi 15 e-mailů a pak jsme podle rychlosti odpovědi a podle nabídky vybírali a jsem moc ráda, že jsme vybrali firmu, co jsme vybrali! Jsem s ní moc spokojena!

Margita  (18.12.2014 19:16)

Program se nově jmenuje "nová zelená úsporám" a ne všechny firmy mají na tento program certifikát, jsou tam nějaké přísnější podmínky nebo co. My jsme tento program realizovali s firmou Vekra, které mám velice pomohla, je to fakt dost složité oni byli ochotni se vším nám pomoct, určitě si nechte poradit, pro běžného člověka je to španělská vesnice.

Kim  (17.12.2014 20:04)

Program zelená úsporám bude asi opravdu nejlepší s některou oknařskou firmou, asi bych bral nějakou solidnější, aby vše dopadlo dobře.

hanulka  (17.12.2014 10:38)

Dobrý den, měla bych dotaz, jak funguje zelená úsporám? Našla jsem si k tomu zatím nějaké informace na internetu a byla bych ráda, kdyby mi v tom rovnou pomohla firma, co by mi měnila okna a pořádně vysvětlil. Chtěla bych si nechat vyměnit okna a začala jsem o jedné firmě uvažovat a narazila jsem na zelenou úsporám na jejich stránkách. Měla bych se s němi sejít příští týden.

Monika  (29.11.2014 19:29)

Jsem spokojena s okny od fy. Vekra, máme je šest let a jakoby o nich ani nevíme, protože za celou dobu nebyli žádné potíže.

vendová  (27.11.2014 13:59)

Ahoj my jsme rozeslali nabídky a obdrželi jsme ceny na 14ks oken a 2 vchodové dveře, parapety žaluzie, sítě, montáž i zednické zapravení v cenách mezi 102.000 - 126.000Kč. Museli jsme s manželem všechno důkledně zvážit, podle recenzí na oné společnosti, pak podle datumu dodání a spoustu další věcí, no strávili jsme nad tím opravdu mnoho hodin po večer, které jsme si zpříjemnili skleničkou vína,nakonec jsme vybrali www.oknostyl.cz a nelitujeme!

paulova  (27.11.2014 13:27)

ahoj také jsem nevěděla, jakou firmu, jelikož v této době swe jich pohybuje tolik na trhu, tak jsem nakonec firmy seřadila, co jsem oslovila podle toho, co jsem preferovala a nakonec jsem zvolila Oknostyl group s.r.o. a nelituji této volby, podle mého jsem vybrala správně okna máme už tři roky a žádné problémy s tím nebyli!

petkovka  (24.11.2014 19:49)

Ahojky s přítelem jsme si koupili byt a chceme si nechat vyměnit plastová okna a se vším všudy, abychom se o to nemuseli starat. Nevíte o nějaké spolehlivé firmě? Už jsem se koukala po internetu. Dík

dánová  (24.11.2014 19:32)

Dobrý den narazila jsem na seznamu na reklamu na tuto firmu www.oknostyl.cz a chtěla bych se zeptat, máte s tím někdo zkušenost?? Díky předem za odpověď, jelikož bychom rádi vyměnili okna a nevíme u jaké firmy a tato na mě působí seriózně.

ilona  (18.11.2014 20:41)

Dobrý večer.
Napíšu pár postřehů a třeba tím někomu pomůžu, aby věděl co a jak. Pokud chcete kvalitní okna, rozhodně požadujte profily třídy A, to za prve.Tzn., že je to 3mm profil, který má ty nej. vlastnosti, nekroutí se a např HP portál, který je např. 3m široký jistě bude stabilnější, než vyrobený z profilu tř B, nedej Bože tř. C. Ty se snad, prý údajně dělají minimálně, ale kdo ví, pokud není ve smlouvě uvedena třída, je v tomto státě možné vše. Za druhé, zvollte určitě trojsklo, a za další, také záleží na profilové hloubce. Pokud chcete kvalitu a dobré tepelně izolační parametry, méně, jak 82 mm určitě nedávejte. Co se týká komor, už skoro nezáleží, zda je jich víc jak 6. Ty zcela postačí. A jako třešnička na dortu se dává dnes již středové, třetí těsnění. Nezapomente také na teplý rámeček a tím si myslím, že je nabídka na kvalitní okno s víc, než dobrými tepelně izolačními vlastnostmi vyčerpána. Až po tud byla řeč o profilech a jejich parametrech. Další roli hraje výběr firmy, která díky např. nezkušeným řemeslníkům může i kvalitní profily domrvit tím, že okna špatně osadí. A v poslední řadě, co se týká samotné výroby profilů. Poláci mají jednu z nejmodernějších výrobních linek. Dělají různé profily, tím mám na mysli, že od hloubek 70mm až po nějakých cca 92mm. Dále dělají profily třídy A, B, C..tzn. různé síly profilů. Nebála bych se koupit profily vyrobené v Polsku. Ale ted...jde o to, jakou oslovíte formu, co vám do kalkulace firma nabídne, ...a případně, zda např. dodá opravdu profily tř. A s hloubkou, kterou jste požadovali. Pokud tomu někdo nerozumí, snadno se může stát, že má okna, se kterými není spokojen a vlastně netuší, že holt podepsal smlouvu, která byla s hezkou cenou, ale samozřejmě s nižšími tepelně izolačními parametry. Já to naprosto chápu,sama několik měsíců hledám info co ano, co ne... parametry atd..., Chce si o tom něco přečíst, aby jste věděli, co je možné požadovat, aby se potom jeden nedivil. Jsem přesvědčená, že z toho vzniká spousty laických recenzí, a dezinformací...typu...jen ne tuto, či onu firmu, nebo byli jsme spokojeni, nebyli...to je tak obecné, protože spousta lidí vlastně ani neví, co si dali za okna a potom jejich negativní recenze není na místě. A od kvality se odvíjí cena a jak to zde níže již někdo uvedl..jsme národ šetřílků, hlavně co nejlevněji. A to platí ve všem. Nakupují nejlevnější potraviny, které mají tak podřadnou kvalitu, ale bylo to nejlevnější, že...Věřím, doufám, že je na trhu snad ještě pár solidních firem, kterým jde o jejich jméno, ale otázka je, najít je. A jsme u jádra pudla. Tak že závěr...nedá se vše posuzovat tak, jak zde někteří píšou...spokojeni, nespokojeni...ale vědět, co chci, jaké jsou možnosti a trefit na někoho solidního...Všem držím při výběru pěsti.

danaví  (8.11.2014 18:52)

Pan Lukele.....oslovení pan mu nepatří,je to nekvalifikovaný ,sprostý člověk,který okrádá lidi.Prosím,pozor na něho.Ve chvíli, kdy odevzdáte zálohu bude s Vámi jednat jako s onucí.Jeho firmy se jmenují pokaždé jinak,pozorně vše promyslete.Později vyhrožuje a velmi sprostě.

ilona  (28.10.2014 10:23)

máte prosím někdo zkušenosti s okny, rsp. firmou Ryzí okna? Poptávala jsem cenovou kalkulaci, pan Adam Žák byl velice vstřícný a příjemná komunikace s nim. Avšak tím to prozatím končí. Přislíbil termín zaslání kalkulace, doposud ji nemám. Opakovaně jsem ho kontaktovala, vždy se omluvil, posypal hlavu popelem, přislíbil, že ted už určitě, ale.... Chápu, že se může stát, ale začínám mít nepříjemné pocity. Máte li někdo s touto firmou, či panem Adamem Žákem nějaké zkušenosti, budu ráda za každé info. Tuto fi jsem zvolila především proto, že mimo jiné dělají též okna zn. Salamander, která má profil prvoplast, tudíž nejbělejší bílá mezi profily, bez příměsí olova, 100% PVC, taktéž zaručující stálobarevnost. Navíc profil tř. A, což je také velice důležité a v neposlední řadě i desing. Toto vše podtrhuje i garance záruky 10 let.

Maria  (27.10.2014 9:24)

Ano, to bych přesně potřebovala, ale nerada bych, aby to byli nějaké kšunty okna, jsem kolikrát znechucená co vidím .Ráda si za kvalitu zaplatím.Jelikož už jsem se jednou spálila a nerada bych znovu, ale je pravda, že tato firma vypadá slušně, měla bych se sněmi sejít v pondělí, tak dám vědět, jak jsem dopadla.

maláková  (22.10.2014 15:15)

Ahoj rádi bycho doma provedli rekonstrukci a už bychom měli nechat i vyměnit okna, kde by jste mi doporučovali si je nechat vyměnit? Já už jsem totiž v koncí, tak by mě zajímal Váš názor a zkušenosti, předem díky za pomoc!

jan  (13.10.2014 22:36)

eko okna pan slotarski je zloděj co krade díky zálohám na materiál a je falešný nebot soudně nevyhrajete všechcen majetek má na příbuzné

Zbyněk Kaleta  (2.10.2014 19:09)

Doporučuji firmu Vekra, byl jsem velmi spokojen profesionalitou zaměstnanců, která mě přesvědčila realizovat zakázku s nimi. Což se ukázalo jako dobrý tah, neboť vše zvládli výborně k mému potěšení.

domianova  (26.9.2014 22:46)

Dobrý den já jsem narazila na internetové stránky www.oknostyl.cz u které jsme byli nakonec velice spokojeni. Okna jsme měli do pár dnů doma.

Jana  (26.9.2014 22:42)

ahoj kde by jste mi doporučili si necht vyměnit plastová okna? Já už jsem z toho nešťastná, kolik firem existuje na výměnu plastových oken se kterou jste nejvíce spokojeni.

St.  (22.9.2014 13:44)

Jo, nás od nich přesvědčila rozumná cena a kvalita Luďo.

Luďa  (18.9.2014 13:35)

Mám radost, že máme nová okna. Trvalo nám nejdéle rozhodování, okna byla hotová celkem brzy. Musím říct, že se Sulkem jsme spokojeni.

jirka  (13.9.2014 12:53)

máte někdo zkušenosti s firmou ryzí-okna.cz ?

matěj  (7.8.2014 11:18)

Jsem mile překvapen Sulkem, všestranně. Od komunikace, přes výrobky až po montáž. Moji chválu si po právu zaslouží...

matěj  (7.8.2014 11:18)

Jsem mile překvapen Sulkem, všestranně. Od komunikace, přes výrobky až po montáž. Moji chválu si po právu zaslouží...

Kristýna  (21.5.2014 13:28)

Dobrý den, chci se s vámi podělit o pozitivní zkušenost s Vekrou. Dnes nám přijeli montovat okna, překvapilo mě jak šlo všechno rychle a bez komplikací a o jak čistou práci šlo, řemeslníci dokonce používali návleky na boty. Mám radost okna jsou moc krásná :-)

Fero  (3.4.2014 8:14)

zna nekdo okna remaplast? diky, fero

ivana  (3.4.2014 8:03)

dobry den, rozmyslame objednat okna ENERGIE plus od oknostyl brno. doteraz fajn pristup, ochota, cena je ok. Ma niekto skusenosti ci uz dobre alebo zle, s kvalitou, pracami a pripadnymi reklamaciami/opravami? nie vzdy je cena vsetko, niekedy radsej zaplatit viac a usetrit problemy...

vopred dakujem, ivana

ondra  (2.4.2014 0:37)

dobry den ma nekdo skusenosti s firmou PKS nebo Stavona - svar skoro neni videt

Ladislav  (30.3.2014 23:59)

Dobry den me ten pan Lukele delal okna pul roku (2013) zaloha byla 23000,- pak jsem musel zaplatit firmu aby je predelala stalo to 31000,- dalsi zalohu vybral u nas v ulici asi 30000,- dohromady asi přes 80000,-
Ted byl soud o priznaní dluhu coz projel ale peníze nam vsem to nevrati Nic se nedeje a ten hajzlik podnika dal a okrada lidi o zalohy Co dela policie ???? To je k nevire co se tady v tom state deje !!!! Neni zadne dovolani ale beda pokud by se jednalo o penize statu ziskane timto stylem tak Vas zavrou

Jana  (1.3.2014 22:36)

Dobrý den,
máte někdo zkušenost s firmou Svět oken , děkuji za odpověd´ˇ

Jan  (29.1.2014 12:14)

Dobrý den,
máte někdo zkušenost s profilem oken Veka Platinum Evolution 1 a kováním Maco Multi-Matic?? Díky za informace.

Michal  (21.1.2014 15:21)

Dobrý den, tato společnost nemá vlastně ICO, stačí si udělat kontrolu skrze justici, ceny nabídnou jakékoli jen aby dostali zálohu.

Hans  (17.1.2014 16:32)

podobný zkušenosti, Baummkonstrukt slibuje, 3 týdny dodání oken, dobrou cenu, vezme zálohu, posléze nekomunikuje ....člověk se pořád učí :( ..dokud podvodníkům nebudou sekat ruce, bude to stále.. :(

Zuzana  (26.12.2013 21:37)

I mi marně čekáme na dodání oken od firmy Baummkonstrukt,nově Topwidow sro.Zálohu chtěli hned 18.8.2013,a od té doby pouze špatná korespondence.A pán je ještě arogantní že neustále voláme a obtěžujem.

naťka  (25.12.2013 10:45)

ahoj jejich nabídka je pravdu dobrá, také uvažujeme s manželkou,které firmě nechat vyměnit okna u nás a Oknostyl nás nenapadl, také by jsme preferovali rychlost a dobro cenu, což v této době na trhu najít je snad zázrak. Jak jste se k této firmě dostali vy, od vašeho souseda? A už jste v nějakém jednání, že by u Vás byli měřit a tak dále?

anet  (24.12.2013 13:35)

"Ahoj rádi bychom si po novém roce nechali udělat 9 oken do našeho domu. A tak jsme rozeslali pár e-mailů firmám a ceny byly 45.653Kč, 43.912Kč a 42.156Kč. Ta nejlevnější přišla z Oknostylu, od kterých má okna i můj soused. Cena je dobrá, soused
je spokojený, tak dám asi na doporučení a vezmu si okna od nich. "

Jan  (17.12.2013 6:31)

Pozor, baummkonstrukt, nově také baucomponent-window! podvodníci. Po zaplacení zálohy již okna nikdy neuvidíte. Na internetu je spousta nespokojených zákazníku této firmy, která zákazníky okradla.

Pavel  (7.12.2013 13:43)

Oknostyl rozhodně nebrat, bohužel je mám doma a jsou to šmejdy, táhne, nejdou seřídit, firma se k reklamaci nemá. Výměna byla hektická a potvrzuje se rčení: "práce kvapná-málo platná" . Nekvalitní zednické práce, do Prahy dorazili z Brna a pospíchali zpět.Přitom jsem objednával firmu v místě bydliště. Tváří se jako internacionální firma, ale je to fake, mají jen dealerské pobočky, co naslibují cokoliv, ale výsledek je žalostný

Cmelak  (3.12.2013 18:36)

Jinak dodávaná okna firmou Oknostyl vůbec nemusí být špatná ...

Jan G.  (1.11.2013 18:36)

Bohužel jsem s p. Lukelem, resp. jeho novou firmou Baummkonstruct uzavřel smlouvu,
navíc ve spěchu (přijel na jednání mimo dohodnutý čas, kdy jsem na stavbě zařizoval jiné věci).
Smlouvu chtěl podepsat po jejím řádném prostudování,
p. Lukele mě nicméně přesvědčil, že bez smlouvy není schopen okna objednat další den,
následný termín objednání je až za týden atd.
Na okna jsem dost spěchal, slíbil mi termín dodáni max. 3 týdny.

Až večer tentýž den při finální kontrole smlouvy před odesláním zálohy jsem si ve smlouvě všiml odstavce,
kdy z jeho strany stačilo oznámit zpoždění, způsobené zcela čímkoli a dle smlouvy toto nebylo považováno za důvod po sankce.

To samozřejmě vzbudilo mou nedůvěru, začal jsem ověřovat reference podle jména
(nikoli podle 3 měsíce staré firmy a nakonec narazil na tyto stránky).
Výše uvedené je samozřejmě moje chyba, nechat se dotlačit k podepsání smlouvy v časovém presu je prostě hloupost.

Druhý den jsem tedy p. Lukelemu nabídl pokračovaní ve smlouvě, ale odmítl jsem složit vzhledem k jeho historii zálohu.
To odmítl (budiž, vcelku po právu) a dle smlouvy, kterou jsem už hloupě podepsal, jsme se dohodli, že mu uhradím čas, který strávil zaměřením oken.
(Dvě z pěti oken tedy zaměřil o více než deset cm špatně, to je ale jiná kapitola).

Zřejmě týž den mi poslal fakturu, aby to ale bylo veselejší, p. Lukele fakturu zaslal na špatnou adresu
(tvrdí on, fakturu jsem v papírové verzi stále ještě nedostal).
Po uplynutí splatnosti faktury se p. Lukele ozval emailem a okamžitě začal vyhrožovat.

Na moji námitku, že bez faktury není možná platba mi zaslal fakturu alespoň emailem,
nicméně mi naúčtoval místo cca 45 minut, které strávil zaměřením, 2 hodiny.
Podotýkám sídlo jeho firmy je od místa stavby sotva 200 m, jednalo se o zaměření 5-ti oken.

Nu, drobný podvůdek, dokonce jsem oslovil právníka s úmyslem se hájit vůči neoprávněnému částce,
nakonec to ale nechávám být (pro pár stovek to asi nemá cenu, ač z principu by to jistě lepší řešení zasluhovalo).

Sumasumárum, nemohu potvrdit, že by měl od začátku úmysl objednaná okna nedodat,
nicméně z celého jednání p. Lukeleho moc dobrý pocit nemám.
Za hloupost se prostě platí, určitě doporučuji vůči firmě Baummkonstruct
a specifiky vůči p. Lukelemu velkou obezřetnost.

Tomáš  (2.10.2013 21:49)

Na Lukele bylo již podáno několik trestních oznámení pro podvod. Dle policie je to ve fázi, kdy bude vzat do vazby. Lukele je obyčejný zloděj a podvodník pozor na něj i jeho ženu

Lenka Fikarová  (23.9.2013 12:12)

Mám jen špatné zkušenosti s touto firmou,urážky jsou u nich běžné pokud odstupujete od smlouvy.Radím nic předem nepodepisujte,jsou velice rychlý.

Jarka  (15.9.2013 22:15)

Dobrý den, máte někdo zkušenosti s firmou BAUMMkonstruct? Chci měnit vchodové dveře. Děkuji.

pavel  (15.9.2013 18:53)

Tak to je síla , .... dokonce vražda.......
Teroristický útok taky !!!

Milan  (11.9.2013 21:39)

Doporučuji prohlédnout si Centrální registr dlužníků, Český úřad zeměměřický - katastr nemovitostí. Pak odkayz na registr firem. Zároveň zjistíte, že majitelka firmy Anna Lukelová nemá již telefon, že rodiný dům ve Vendolí je přepsaný na syna Tomáše, který se před lety zapletl do vraždy, má zástavní právo. Případně zavolat na živnostenský úřad.

Jarda  (10.9.2013 23:03)

Tak nevím , mám dnes namontováno.
Myslím že je někdo poškozuje....Úmyslně.Asi konkurence.
Jsem spokojen,rychlost a kvalita.

jana  (4.9.2013 11:36)

Ano,mám, na celý dům v Javořicích mě montovali okna
Rychle,včas a kvaliitně.Příjemné jednání a rychlost moontáže.Jsem velice spokojená.
Jana , Javořice113 D

Jana Vokálková  (29.8.2013 23:50)

Máte někdo zkušenost s firmou Baummkonstruct-TOPWINDOW

P.Pavlata  (9.8.2013 13:51)

Zkuste něco reklamovat u LD Okna a nestačíte se divit .. pracovnice reklamačního oddělení vám řekne, že je věc poškozena v důsledku nesprávné údržby nebo nesprávného zacházení, to konstatuje v podstatě hned, bez jakéhokoliv posouzení technikem, prostě aniž by kdokoliv závadu viděl a je možné, že to řekne dřív, než jí vylíčíte problém, pětiletá záruka je virtuální, jen marketingové heslo. My jsme proto do našeho domečku použili další dvě okna přímo z Polska, kde bylo kování od Mako, profily se nám líbily, jinak mohu potvrdit, že je to věc i montáže, tu kolikrát dělají lidi, kteří tomu nemusí rozumnět, teď hledám dalčího dodavatele oken do podkroví, chci větší mezery mezi skly, v Polsku měly max 16 mm, chceme 20 mm, kvůli lepším vlastnostem.

Filip  (18.7.2013 22:31)

Dobrý den,
máte někdo zkušenost s profilem Trocal? Nebo s jednáním firmy okna Baroch (zaměřovat u nás byl p.Socha)? Vybírám okna, ale bojím se, že narazím. Moc děkuji za odpověď.

křížek  (13.7.2013 10:16)

Koukám, že si tady z toho firmy dělají neplacený reklamní portál. Zde níže nejvíce zmiňovaná firma = polskie okna, nízká cena a kvalita, tváří se jako výrobce a lžou. Mají nějaké mega slevy aby nalákali, ani bych s nimi nemluvil. Pak firma s názvem jako kdyby prodávali oděvy - polský výrobce, nízká cena, kvalita pofidérní, zkuste něco reklamovat:) Dnes i čeští výrobci dováží okna z Polska a vydávají je za své, ale to běžný zákazník sotva zjistí kdo ano a kdo ne. Výroba naoko běží a v zadní části areálu se vesele vykládá kamion z Polska. Divili by jste se kdo všechno. K tomu ještě čeští výrobci dovážejí samotné profily z Polska, z Bulharska a vydávají je za německé :), např. Brügmann, Aluplast a jejich klony. Výroby jsou totiž jen jakési smontovny, to si spousta lidí také neumí představit. Přeji šťastnou ruku při výběru kvalitních oken a štěstí na montážní partu.Zdraví vás bývalý prodejce, tolik švindlu a nepravd jako v této branži jsem nezažil.

ondřej  (3.6.2013 16:25)

zdravím,máte někdo zkušenost s tím,když u okna praskne spodní výklopný pant( nevím jaký to má odborný název).během dvou týdnů mi u oken z důvodu koroze pant praskl a okno vypadlo z rámu.okna mám zatím provizorně nasazená,ale nemůžu tím pádem větrat.zatím jsem se ptal v jedné firmě a tam mi bylo řečeno,že se to moc samostatně neprodává.
děkuji za radu

karel  (20.5.2013 21:55)

na profilu asi až tak nezáleží,já mám taky gl system a jsem spokojen,je to hlavně o montáži

pospíšil  (20.5.2013 19:35)

Profil GL system,je levný a kvalitní

Jarek Knůta  (18.5.2013 17:55)

S okny je problém. Někdy velký...

RE:Ondřej K.  (10.4.2013 16:02)

Pravda pravdoucí.zfušovaná práce dělá 80% na okně!!!A bohužel to bývají většinou ty velikánské firmy kde se montážníci točí jak na běžícím páse.Bohužel a mění se to amatér za amatéra.Dejte na malé firmy kde dělají pořád stejní lidi a vzkušenost a kvalita bude na místě.Přesto můžu říct že není okno jako okno

Ondřej K.  (6.2.2013 16:45)

Spolupracuji s českým výrobcem, který používá profilové systémy KBE+kování MACO a nesouhlasím s tím, že jsou špatná. Souhlasím pouze s tím, že pro velké prosklené plochy se opravdu nehodí. Jinak co se týká funkčnosti a stálosti materiálu je vše OK. Viděl jsem o dost zfušovaná okna z "kvalitnějších" systémů od renomovaných firem. A to se nebavím o provedení montáže.

Baroch Okna  (7.1.2013 8:37)

Souhlasím s uživatelem Kudla. Naše firma poslouchá zákazníka a snaží se mu ve všech směrech vyjít vstříc. Avšak vybírání záloh souvisí s výrobou určitých rozměrů oken, které se v případě odmítnutí zákazníkem málo kdy podaří prodat jinam, což může být poté ztrátové pro firmu. Zatím se nám však za 19 let naší působnosti na českém trhu nestalo, že by zákazník odmítl dodání oken nebo měl problémy z kvalitou. Záleží na firemní politice. Zda chce vydělat peníze prodejem nekvalitních oken za cenu špatné pověsti, což má za příčinu poklesu zakázek, nebo chce prodávat kvalitní okna dlouhodobě s dobrou pověstí. Chtěl bych také reagovat na to, že se od plastových oken ustupuje, což je možná pravda, ale souvisí to právě s prodejem nekvalitních oken, protože záleží na kvalitě oken, jelikož dnes jsou některá plastová okna ve stejné kvalitě jako dřevěná.
Nelze však kvůli pár špatným firmám házet všechny do jednoho pytle.

Petr  (26.12.2012 12:25)

Proboha, ať správce dá tuhle vebovou stránku do pořádku, protože vůbec nefunguje. Děkuji

Zdena  (29.11.2012 10:53)

Okna od LD STAV už nikdy.Termíny nedodržují,práce je odvedena jak od amatérů ,ale budou Vám tvrdit,že je to tak dobře.Stále nemám hotové reklamace.Uvažuji o televizi ,aby se to dozvědělo více lidí ,které by této firmě naletěli jako já.

Zdeňka  (11.10.2012 15:04)

Kdo nemáte silné nervy a žaludek, tak ruce pryč od firmy Okna Svitavy, alias Anna Lukulová či dříve Pavel Lukule. Termín po usilovném urgování dodržen. Vše mělo být hotovo, ale byla to pohádka pana Lukeleho. Parapety jinou barvu něž jsme chtěli a žaluzie pro jistotu vůbec! Týden jsme čekali na dodělávky a žaluzie. Tak ani ty po dalším týdnu nebyly. Sliby, že přijdou poštou a že budou zaplacené také lži. Prostě a jednoduše nikdy víc.

Klára  (6.10.2012 21:29)

Před nedávnem mi tato firma pana Lukeleho montovala okna,sice jsem na okna čekala o něco déle než bylo ve smlouvě,načeš mi pan Lukele dal slevu za prodlení.Jsem velice spokojená,okna kvalitní za vynikající cenu,vybourání starých oken proběhlo bez porušení venkovní omítky s čehož jsem měla strach.Můžu jen chválit,práce byla provedena rychle,kvalitně a bez nejmenších problémů a to jsem nechávala měnit 10 špaletových. oken.Hoši byli příjemní a dalo se s nimi dobře povídat,nechápu výše uvedené příspěvky které mi nějak nesedí.Myslím že mohu tuto firmu doporučit.Pečlivě jsem vybírala z různých firem,usoudila jsem,že tato firma nemá v úmyslu prodávat okna předraženým způsobem,jsou stejně kvalitní jako u ostatních s rozdílem nesedřít lidi z kůže,však vy ostatní kteří se chystají na výměnu ví o čem mluvím.Doba je zlá,tak proč vyhazovat zbytečně několik tisícovek navíc za to,co můžu mít ve stejné kvalitě za méně peněz.Navíc zednická práce je udělaná kvalitně.Doufám že těch,co dokážou jen ubližovat příspěvkama které podle mého názoru jsou zcela jistě nepravdivá a neoprávněná bude konec a tato firma pana Lukeleho se bude těšit jen z kladných příspěvků.Přeji jim hodně úspěchů do dalších zakázek a doufám,že o služby této firmy budou mít zájem normální myslící lidi!!!!!S pozdravem Vondrová z Příbrami.

Jindra  (13.7.2012 11:30)

Jestliže ještě nevíte jaká okna vybrat, pak si přečtěte článek "<a href="http://www.pksokna.cz/poradna/vybrat-okna-1/">Jak vybrat okna</a>"

Chorche  (19.6.2012 22:20)

Pozor na dodavatele plastových oken Pavel Lukele a Anna Lukelová (Okna Svitavy), hlavně jim neplaťte nic předem viz. http://www.centralniregistrdluzniku.cz/hodnoceni-firmy-Pavel-Lukele,2381536.htm . Jsou to arogantní podvodníci.

Ladislav  (4.10.2011 22:30)

vidím,že Plastom jedná snámi všemi neseriozně, proto jsme
podali ke krajskému soudu v Brně Přihlášku pohledávky,
radím Vám totéž

Lenka  (15.7.2011 15:06)

Plastom okna ano i ne . Obědnávka v unoru , platba hned ,montáž po mnoha urgencích až na konci června ,ta proběhla bez problémů ,ale bez objednaných žaluzií a sítí.Na ty opět už třetí týden čekáme .Tak nevím ....


Provozovatel nenese odpovědnost za příspěvky diskutujících a nevyjadřují názory provozovatele.
Vytvořilo Anawe
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu souhlasíte s podmínkami používání souborů cookie. Zobrazit více informací.
Rozumím
x